Sweat Rawatan - The Pilihan Rawatan Berbeza Untuk Hiperhidrosis

Sweat Rawatan - The Pilihan Rawatan Berbeza Untuk Hiperhidrosis

Dalam dunia hari ini, keadaan ini tidak lagi satu perkara yang baru. Malah, di Amerika Syarikat, kira-kira 3% daripada keseluruhan penduduk mengalami keadaan ini. Sesetengah orang belajar untuk hidup bersamanya manakala selebihnya hidup dalam ketakutan itu. Kumpulan yang kedua telah menjadi terasing secara sosial dan telah tinggal di rumah-rumah dan pangsapuri mereka, tidak mahu dikaitkan dengan dunia luar kerana takut bahawa mereka mungkin malu sosial. Orang yang seperti ini adalah mereka yang telah mengalami dimalukan dalam perhimpunan awam atau peristiwa. Apabila ini berlaku, orang-orang yang kehilangan keyakinan mereka. Mereka kemudian menjadi bertapa, demi mengelakkan dari perjumpaan sosial.

Jika anda salah seorang dari orang-orang ini, maka anda tidak perlu menjadi seperti kebanyakan orang yang hanya membiarkan hiperhidrosis mengambil alih kehidupan mereka, anda harus bertanggungjawab. Anda perlu mengambil tampuk dan mengawalnya. Dalam internet pada masa kini, terdapat banyak laman web yang menawarkan bantuan untuk orang-orang yang mempunyai masalah ini. Terdapat laman web yang memberikan anda berpeluh pilihan rawatan.

Perkara pertama yang anda perlu dimasukkan ke dalam fikiran anda adalah bahawa anda perlu belajar segala-galanya tentang keadaan anda dan apa yang menyebabkan ia. Mengetahui asas-asas ini akan membantu anda menunjukkan apa yang anda perlu lakukan untuk menyediakan diri anda dengan kelegaan daripada peluh berlebihan. Pengetahuan adalah kuasa, dan maklumat tambahan yang diperlukan. Jangan teragak-agak untuk mendekati doktor anda tentang perkara ini. Dia juga mungkin mencadangkan rawatan peluh yang hanya sesuai untuk anda.

Salah satu ubat yang paling asas atau penyelesaian untuk peluh berlebihan adalah dengan menjadi teliti mengenai kebersihan anda. Bukan sahaja anda perlu teliti, tetapi anda juga perlu menjadi taat daripada langkah-langkah kebersihan yang betul. Mengambil setiap hari mandi adalah satu perkara yang baik, tetapi jika anda tidak membasuh badan anda dengan betul ia masih tidak berguna. Selepas berbuat demikian, memohon anti-perspirant. Mereka yang bekerja terbaik mempunyai 20% kandungan aluminium klorida. Sebatian kimia berfungsi paling baik dengan menyekat liang, dengan itu menghalang peluh daripada pecah melalui kulit.

Satu lagi rawatan peluh secara semulajadi adalah dengan minum teh bijaksana. Anda hanya boleh rebus daun sage untuk 15minutes dan menyejukkan ke bawah. Kemudian minum ramuan ini. Sage mempunyai ciri-ciri yang membantu menenangkan badan, dengan itu mengurangkan keperluan untuk berpeluh.

Cara lain untuk mengurangkan pengeluaran peluh dengan makan sihat dan bersenam. Orang-orang yang mempunyai berat badan berlebihan cenderung berpeluh lebih. Itulah sebabnya kehilangan pound tambahan bermakna peluh kurang. Makan secara sihat bermakna menjauhkan diri dari makanan yang meningkatkan kadar degupan jantung dan akan menyebabkan anda berpeluh lebih. Contoh makanan yang perlu dielakkan adalah mereka yang pedas, kepada makanan manis dan mereka yang mengandungi kafein. Untuk mengurangkan kopi bermakna anda juga mengurangkan kemungkinan berpeluh banyak.

Yang terakhir perlu sentiasa menjadi pilihan rawatan tiruan. Suntikan Botox telah menjadi pilihan popular pada masa kini, ia merupakan ubat yang cepat, tetapi dalam jangka masa panjang, kesan ragu-ragu. Masalah lain yang dihadapi kecederaan Botox, ia tidak kekal. Anda perlu untuk menjadualkan bagi pelantikan lain setiap 6 bulan.

Ini hanya beberapa rawatan peluh. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai topik-topik ini, sila layari laman web saya.

1 komentar:

  1. Is there a better way to make a gambling career on your mobile?
    You can either bet with a mobile phone or 논산 출장샵 by using 포천 출장마사지 your mobile phone to 영주 출장샵 play 서귀포 출장마사지 games, and the app may also allow you to gamble in a casino using a 시흥 출장안마 credit card

    BalasHapus