Parasit! Anda Mungkin Ada Mereka, Anda Boleh Berhenti Mereka Dengan ini!

Parasit! Anda Mungkin Ada Mereka, Anda Boleh Berhenti Mereka Dengan ini!

Cukai Brass - parasit adalah masalah yang lebih besar daripada anda berfikir. Dikatakan bahawa 90% daripada kita mempunyai atau akan mempunyai parasit pada satu ketika dalam hidup kita. Adakah anda dijangkiti?

Semua orang mudah terdedah kepada jangkitan parasit. Terutama orang-orang yang berada di luar aktif, orang-orang yang makan sayur-sayuran segar, atau orang-orang yang bernafas. Betul, terdapat spesies parasit yang di udara. Semua orang terdedah.

Parasit boleh memasuki badan melalui hidung, luka kecil, mulut, telinga, mata, dan mana-mana badan yang terdedah orifis lain (saya tidak akan terlalu tertentu). Spesis tertentu akan memasuki kawasan badan yang tidak optimum untuk kelangsungan hidup mereka. Sebagai contoh, hookworms akan menjalar ke dalam aliran darah anda, membuat jalan mereka ke dalam saluran pencernaan anda melalui peti suara anda, menggigit ke dinding dalam usus anda, dan memakan makanan yang bertujuan untuk menyuburkan badan anda! Pendek kata, anda makan dan menyuburkan parasit!

Ia juga berkata bahawa parasit mungkin mempunyai kesan yang dramatik mengenai hasil perang saudara, menyebabkan kelemahan yang melampau dalam menentang kebenaran.

Anda tidak boleh menghapuskan anda terdedah kepada parasit, tetapi; jika anda menyimpan alkali aliran darah anda dan serat yang melalui sistem pencernaan anda, parasit akan sama ada mati atau tidak pernah mempunyai peluang untuk mengambil memegang, dan dengan itu memerah keluar dari tubuh anda yang tidak mempunyai gejala.

Pembersihan kolon adalah kaedah yang kukuh menghapuskan badan anda daripada apa-apa aktiviti parasit yang mungkin di dalam anda sekarang. A membersihkan kolon yang baik akan mengandungi sebahagian besar pembentukan serat julap seperti sekam benih psyllium atau flaxseed untuk bergerak melalui sistem anda dan menyapu beasties off lapisan dalam saluran usus anda.

Pembersihan juga mewujudkan persekitaran dalaman yang melarang kemasukan benda asing. Parasit berkembang maju dalam persekitaran tubuh yang berasid. Melakukan membersihkan kolon membantu untuk melepaskan toksin dari badan anda, oleh itu menyokong aliran darah beralkali yang parasit benci. Mereka hanya mati dalam aliran darah beralkali.

Anda akan sentiasa terdedah kepada parasit, tetapi jika anda bermain kad anda betul, badan anda akan menjadi mekanisme pertahanan berjalan terhadap serangan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar