Healing Power Alam Semula Jadi

Healing Power Alam Semula Jadi

Dengan lebih ramai orang yang diberhentikan kerja dan keadaan ekonomi menjadi semakin sukar, individu kini beralih kepada cara semula jadi untuk mencegah atau menyembuhkan penyakit kecil. Ia adalah amat sukar tidak mempunyai insurans kesihatan dan memutuskan apa gejala waran perjalanan ke doktor atau bilik kecemasan.

Hampir separuh daripada rakyat Amerika menggunakan perubatan alternatif untuk menyembuhkan diri mereka sendiri atau sekurang-kurangnya, untuk menjadikan diri mereka berasa lebih baik. Apakah antara ubat-ubatan alternatif untuk kelegaan daripada penyakit biasa?

· Migrain boleh dirawat dengan butterbur, satu bunga Asia mendapati di kedai-kedai makanan kesihatan. Sesetengah orang mendapati kejayaan mengambil 75mg ekstrak butterbur dua kali sehari dengan itu menurunkan jumlah migrain setiap bulan separuh.

· Siapa sangka serbuk merah, beras yis merah, akan bekerja dengan cara yang sama dalam menurunkan kolesterol seperti juga statin yang paling mahal. Mengambil ubat alternatif ini membantu ramai individu menurunkan kolesterol LDL mereka sekurang-kurangnya 27% dalam tiga bulan.

· Dengan pemasangan tekanan dirasai setiap hari, pedih ulu hati adalah hasil biasa. Refluks asid boleh bertukar menjadi refluks gastroesophageal (GERD) dan apabila mengambil ubat-ubatan preskripsi, kesan sampingan yang boleh menjadi hernia hiatal diperolehi. Minum teh herba, yang biasanya diberikan kepada bayi dengan kolik, di samping menambah mineral diisi jus epal, yang anti-asid semulajadi, boleh menenangkan perut paling jengkel. Herba dalam teh menyerap asid perut yang berlebihan. Keradangan dikurangkan. Satu di rumah rawatan termasuk mencampurkan 1 sudu teh setiap bunga chamomile, balsem lemon dan akar likuoris dengan ½ sudu teh serbuk kulit kayu elm yang licin dan ¼ sudu teh setiap Adas serbuk melihat dan catnip kering. Curam dalam air mendidih selama 15 minit, tekanan dan campuran dengan 1 ½ cawan jus epal. Minum selepas makan.

· Tekanan pemasangan juga mempengaruhi corak tidur dan biasanya tidak untuk kebaikan. Kebimbangan yang berterusan bagaimana untuk hidup memberi kesan buruk. Masukkan L-theanine untuk menyelamatkan. Ia adalah relaxant semulajadi yang diperbuat daripada daun teh. L-theanine meningkatkan paras menenangkan neurotransmitter yang mengundang tidur pada kadar 75mg untuk 200mg sebelum tidur.

· Aduh ... tiada apa yang lebih teruk daripada sakit pundi kencing dari cystitis celahan didiagnosis (IC). Ubat yang diberikan datang dengan kesan sampingan yang negatif. Tetapi beku kering aloe vera kapsul telah membantu ramai orang mengatasi kesakitan yang dahsyat. Aloe menenangkan proses keradangan dan juga boleh membaiki lapisan pundi kencing. Anda akan perlu untuk memastikan formula yang anda gunakan tidak mengandungi iritasi pundi kencing.

Mari kita menghadapinya. Masa kewangan yang sukar dan jika herba pencegahan boleh membantu kita menyembuhkan diri kita secara semula jadi, daripada ia adalah berbaloi untuk mencuba kuasa penyembuhan Ibu Alam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar