Hiperhidrosis Deodoran - Memilih Deodoran Terbaik Untuk Masalah Berpeluh Anda

Hiperhidrosis Deodoran - Memilih Deodoran Terbaik Untuk Masalah Berpeluh Anda

Cari deodoran hiperhidrosis akhirnya berkesan dalam kedai-kedai ubat tempatan dan juga di pasar raya tempatan kegemaran anda tidak benar-benar tugas yang begitu sukar untuk dilakukan. Sebagai perkara fakta, pasaran dipenuhi dengan deodoran begitu banyak yang berbeza yang menjanjikan cara benar-benar berkesan untuk menghilangkan peluh ketiak anda. Berikut adalah sebahagian kecil dari mereka akan membantu anda dalam memilih deodoran yang paling sesuai dan sesuai untuk anda.

Tertentu Dri Deodorant
Pertama sekali, anda perlu cuba membeli over-the-counter deodoran untuk peluh berlebihan. Pastikan anda mencari orang-orang yang mengandungi aluminium klorida komponen supaya anda boleh yakin bahawa ia mempunyai bahan yang diperlukan untuk menghindari kelembapan di ketiak anda. Dengan cara itu, anda boleh yakin bahawa anda dilindungi dan oleh itu, tidak akan membangunkan apa-apa bau yang tidak menyenangkan pada ketiak atau apa yang lebih dikenali sebagai bau badan.

Driclor Antiperspirant

The deodoran hiperhidrosis kedua anda harus daftar keluar ialah Driclor jenama. Ia adalah salah satu daripada deodoran yang tidak terkira banyaknya yang anda boleh mendapatkan untuk akhirnya menghilangkan peluh ketiak berlebihan anda. Sebagai perkara fakta, ia amat disyorkan dan ditetapkan oleh doktor dan pakar kulit sebagai penawar serta-merta untuk keadaan yang serius peluh berlebihan atau hiperhidrosis axillary teruk. Driclor diketahui mempunyai aluminium yang tinggi kandungan klorida hexahydrate kira-kira 20%. Sebagai perkara fakta, ia adalah kepekatan tertinggi aluminium klorida anda boleh mendapatkan dari deodoran didapati secara komersial. Hanya membuat ia satu titik yang sebelum memohon untuk kulit kering setiap kulit yang sangat baik; dan apabila bangun dari tidur pada keesokan hari, pastikan untuk mencuci kawasan-kawasan anda memohon deodoran Driclor pada. Kemudian lagi, kering dengan baik dan memohon sekali lagi. Ingat bahawa anda perlu permohonan kedua pada sebelah petang.

Drysol Antiperspirant

Sekiranya anda telah menggunakan kedua-dua deodoran hiperhidrosis lain, dan anda masih mendapati bahawa anda mempunyai ketiak berpeluh berlebihan, kemudian pergi untuk penyelesaian seterusnya iaitu yang menggunakan deodoran Drysol itu. Ini jenama roll-on adalah sebenarnya, dianggap sebagai produk berasaskan preskripsi di semua kedai-kedai ubat. Sebab itu pastikan anda mempunyai doktor anda atau preskripsi doktor kulit apabila cuba untuk membeli satu. Anda lihat, Drysol didapati mengandungi aluminium klorida kira-kira 30% berbanding tertentu Dri dan Driclor 20% sahaja. Ini adalah sebab mengapa Drysol deodoran telah cepat menjadi salah satu daripada deodoran preskripsi sangat popular di seluruh dunia.

Oleh itu, jika anda terus mengalami beban peluh berlebihan atau hiperhidrosis, cuba yang terbaik untuk tidak berasa malu atau malu. Hanya melihat doktor kulit atau doktor anda dan yakin bahawa segala-galanya akan bekerja dengan baik untuk anda. Jika tidak, jika anda akan begitu segan untuk masalah anda ketiak berpeluh, anda tidak akan dapat untuk membebaskan diri anda daripada malady sosial seperti mempunyai ketiak berpeluh dan busuk. Mengucapkan selamat tinggal kepada sumber ini malu sekarang. Mula membina harga diri anda hilang sekali lagi. Dapatkan nasihat doktor anda dan meminta untuk hiperhidrosis deodoran terbaik untuk anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar